نوشته شده توسط : Rahim

ظاهراً دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در پي سي ايكس شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ ۳۶۰ درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!

 

yahoo messenger 10 نسخه ی جدید یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 10.0.0.542 Beta

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود yahoo messenger 10 , دانلود Yahoo! Messenger , دانلود نسخه جدید Yahoo! Messenger , دانلود یاهو مسنجر , دانلود یاهو مسنجر 10 , دانلود یاهو مسنجر جدید , دانلود یاهو مسنجر رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از پي سي ايكس دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

Yahoo downloadha.com نسخه جديد ياهو مسنجر Yahoo Messenger 10.0.0.525 Beta

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Yahoo Messenger 10 , 0 , 0 , 525 Beta ,
:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

دانلود رایگان مسنجر پرطرفدار بیلوکس Beyluxe Messenger

مسنجر بیلوکس نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد. پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته، البته این مسنجر جزو اولین مسنجر ایرانیان خارج از کشور نیز شناخته می شود. این مسنجر قدرتمند همانند زمان ابتدای ورود پیام رسان یاهو مسنجر دارای طرفدارهای بسیاری است. اتاق های گفتگو در این نرم افزار دارای کاربران فارسی زبان بسیاری است و می توان آن را جایگزین نرم افزار و اتاق های چت یاهو دانست.

برخی از امکانات مسنجر بیلوکس Beyluxe Messenger:
- دارای امکان چت با صدا با کیفیت صدای عالی
- دارای اتاق های گفتگو با امکان مدیریت کاربران
- اتاق های گفتگوی شخصی و دارای آرشیو چت
- چت تصویری با کیفیت فوق العاده
- قابلیت بروزرسانی خودکار
- و امکانات بسیار دیگر

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: Beyluxe Messenger , آخرین نسخه Beyluxe Messenger , اتاق های گفتگو , اتاق گفتگو فارسی , بیلوکس , جدیدترین نسخه Beyluxe Messenger , دانلود , دانلود Beyluxe Messenger , دانلود با لینک مستقیم Beyluxe Messenger , دانلود برنامه چت Beyluxe Messenger , دانلود جدیدترین نسخه Beyluxe Messenger , دانلود جدیدترین ورژن Beyluxe Messenger , دانلود رایگان نرم افزار Beyluxe Messenger , دانلود مسنجر جدید Beyluxe Messenger , دانلود مسنجر پرطرفدار Beyluxe Messenger , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار چت Beyluxe Messenger , روم ایرانی , روم فارسی , روم کاربران ایرانی , محیط روم ایرانی , معروف ترین مسنجر , نرم افزار قدرتمند چت Beyluxe Messenger , نرم افزار پیام رسان Beyluxe Messenger , نرم افزار چت کم حجم Beyluxe Messenger , نسخه جدید Beyluxe Messenger , چت تصویری , چت روم ایران , چت روم ایرانی ها , چت روم کاربران ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 874
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد